23 marraskuuta 2012

Valoa pimeyteen

Olen tosiaan jo viidettä päivää flunssan kourissa neljän seinän sisällä. Onneksi nyt alkaa jo pikku hiljaa helpottamaan tämä sinnikko tauti. Olen saanut/joutunut kauhistelemaan tätä olematonta valon määrää, siis hämärää on ihan koko ajan. Sitä komppaa vielä sade ja pilvinen keli. Siis missä se meidän ihanan valkea talvimaisema luuraa?




Onnekseni mies päätti piristää minua pienellä Stockan kävelyllä. Olin jo aikaisemmin ihastellut siellä La Case De Cousin Paul sisustusvaloja, eli tuttavallisemmin Pauli serkun valoja. Nytpä tämä yllättäjäni kävi ne sieltä hakemassa ja ai että tuovat ihanaa tunnelmaa kiviselle ikkunalaudallemme. Mukavasti valaisevat lyhdyn taustaa. Jos näillä eväillä eteenpäin tässä pimeydessä. Tästä alkaa oikeastaan joulutunnelman tuonti kotiin. Mitähän seuraavaksi keksitään.





4 kommenttia:

  1. Mä jäin ihan koukkuun sun blogiin. Omaat aivan mahtavan silmän mitä tulee sisustukseen ja maku on samanlainen ku mulla itelläki ;) joten ensinnäki..me ollaan väärällä alalla xD tai ei oikeestaan mut sillee oikeestaan :) Saat kyllä luvan auttaa mua sisustaan sen uuen kämpän :D korkeakiilto tv tasoa oon kissojen ja koirien kaa ettiny vaan ei tuu sopivaa valkoista vastaan. T: Siittä sampsuliinin vierestä talon ostanunna ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi sinnuu :) Sun pitää sit lukee tätä. Voin kait mä vähän jeesata kaveria :)

      Poista
  2. kylläpäs siellä on pukki ollut ajoissa ;)

    VastaaPoista